Friday, February 20, 2009

Mari melukis..


Furhhh menjadi students semula..satu perkare yang aku tak sangke2. Takpelaa berkorban skek demi mase depan..cehwah!

Ape yang aku tengah dok study ek? Ramai yang ingat aku frther master...aku pospond master buat kali keduaa...disebab kan dah dapat surat tawaran aku tetap akur akan kedaan yang mendesak aku menjadi seorang guru..aku tolak tawaran master and terima tawaran jadik secondary teacher..ok la tuh..kije ngan gomen kan..

tapi sebelum jadik teacher aku kenala jadik anak murid dulu ye tak..antara projek2 yang tengah berlangsung dengan hangat nyee..adelah rekacipta bebrapa produk baru..huhuhuhuhu aku kene buat produk.. kene lukis2 balik ni yang malas ni...tapi takpelaa..kite kene istiqamah..insyallah akan berjaye..CAYUKKKKK!!!



Marker rendering..skill yang aku lemah skek..tak cukup mantap lagi nih...perlu ade improvement dari segi kewangan,,takde duit mane boleh nak beli marker cangih2..macam nak abis ink jek aku rase..huhuhuhuhu bile laaa wet alaunce nak masuk niee....


1 comment:

sally ke? said...

giler cun la ko nyer lukisan