Thursday, December 25, 2008

Graphic Show 2008 - COSMO JB

Congrate to all my students which is involve in Diploma Show 2008. Pening gak la ms gee nak layan adek2 nie ye..tapi bagi yang dapat NC tu berusaha la lebih skek, tu semuua untuk kebaikan korang gak. Kalo work hampeh pon tak gune la saye lepaskan.. apepun thanks a lot bagi cooperate dengan begitu jitu gituh...terharu..uskk!! uskk!!usk!!!

sebagai lecturer ape yang leh saya komen, ni la work yang paling best.."KELLY" good job dear!.2nd work yang best "FENDY" takde plak la pic yang zoom work die..lain dari yang lain (Illustration concept) ..yang lain ok not bad. Apepun saye terharu sangat2 la korang memang rajin buat kije saye. Hehehehhe walaupun dah bingit dengar tekak saye yang nyaring \(^0^)/nie...akhirnye korang berjaye gak settlekan dengan baik..anyway congrate la...




Thanks to crowd yang datang kat exibition nie..siap bagi signature lagi. Saje je aku soh student2 aku ni mintak signature dari diorang, supaye leh add marks.



2 comments:

Gee \(^0^)/ said...

weh korang..ok tak bebudak aku nye work..penat aku ngajar nih..komen skek!

Anonymous said...

yeahhhh...
thanx so much miss

by FF